Návody

Placená řádková inzerce

Placená řádková inzerce uživatelůZpoplatněte řádkovou inzerci . Uživatelé mohou na portálu uveřejňovat řádkovou inzerci a inzeráty topovat. - platba za topování probíhá online přes platební bránu - cena za topování inzerce je nastavena v tarifech: a) topování 7 dní -...

Správa uživatelů a rolí

Správa uživatelů a rolíPřihlaste se do administrace vašeho zpravodajského portálu a v levé nabídce vyberte UŽIVATELÉ a nahoře nad výpisem uživatelu kliknete na PŘIDAT UŽIVATEL. V záložce role jsou přednastavené role admin, redaktor a uživatel,  které je možné...

Nastavení slevových kuponů do e-shopu

Nastavení slevových kuponů do e-shopuV administraci zpravodajského portálu vyberte v levému menu REKLAMNÍ SYSTÉM a KUPÓNY. Nad přehledem kupónů kliknete na PŘIDAT KUPÓN.   Vyplníte název kupónu, zadáte slevový kód, vyberete z nabídky typ slevy, hodnotu slevy,...

Nastavení partnerství

Nastavení partnerstvíV administraci zpravodajského portálu vyberte v levému menu REKLAMNÍ SYSTÉM a PARTNERSTVÍ. Nad přehledem partnerů kliknete na PŘIDAT PARTNERSTVÍ. Zde vyberete partnera ze seznamu firem a typ partnerství dle přednastavených tarifů. Pokud je...

Nastavení tarifů

Nastavení tarifůV administraci zpravodajského portálu vyberte v levému menu REKLAMNÍ SYSTÉM a TARIFY. V záložce jsou přednastavené 3 varianty nabízených služeb pro partnery. Každou z nich si můžete upravit.   Pokud chcete tarif upravit, kliknete vpravo na...

Nastavení produkty

Nastavení produktůV administraci zpravodajského portálu vyberte v levému menu REKLAMNÍ SYSTÉM a PRODUKTY. Nad přehledem produktů kliknete na PŘIDAT PRODUKT. Vyplníte název produktu, který chcete nabízet, doplníte krátký popis, můžete přidat také dlouhý popis. K...

Nastavení bannerové reklamy

Nastavení bannerové reklamyV administraci zpravodajského portálu vyberte v levému menu REKLAMNÍ SYSTÉM a BANNERY. Nad přehledem bannerů kliknete na PŘIDAT BANNER. Po rozkliknutí vyplníte všechny potřebné kolonky - název kampaně, vyberete inzerenta, vložíte cílovou url...

Tvorba a správa výhodných nabídek

Tvorba a správa výhodných nabídekPřihlaste se do administrace vašeho zpravodajského portálu a v levé nabídce vyberte VÝHODNÉ NABÍDKY a PŘIDAT NABÍDKU. Stejnou možnost máte i nad přehledem nabídek. Vyplníte název akce, nahrajete titulní fotografii. Odkaz se vytvoří sám...

Tvorba a správa rychlých zpráv

Tvorba a správa rychlých zprávPřihlaste se do administrace vašeho zpravodajského portálu a v levé nabídce vyberte RYCHLÉ ZPRÁVY a PŘIDAT RYCHLOU ZPRÁVU. Další možností je tlačítko nad přehledem. Do kolonky text rychlé zprávy vložíme informaci, uvedeme autora, a...

Tvorba a správa řádkové inzerce

Tvorba a správa řádkové inzercePřihlaste se do administrace vašeho zpravodajského portálu a v levé nabídce vyberte ŘÁDKOVÁ INZERCE a PŘIDAT INZERÁT. Další možností je tlačítko nad přehledem. Pokračujte zadáním názvu inzerátu a nahráním titulní fotografie. Pokud...

Tvorba a správa firem

Tvorba a správa firemPřihlaste se do administrace vašeho zpravodajského portálu a v levé nabídce vyberte FIRMY a PŘIDAT FIRMU. Stejnou možnost máte i nad přehledem firem. Vyplníte název společnosti. Odkaz se vyplní automaticky. Ručně ho můžete upravit ve chvíli, kdy...

Tvorba a správa poledního menu

Tvorba a správa poledního menuPřihlaste se do administrace vašeho zpravodajského portálu a v levé nabídce vyberte POLEDNÍ MENU a PŘIDAT MENU. Další možností je tlačítko nad přehledem. Vyberete restauraci, vložíte datum poledního menu, můžete zvolit možnost zobrazit...

Tvorba a správa událostí

Tvorba a správa událostíV levém menu vyberete KALENDÁŘ AKCÍ nebo můžete událost vytvořit také z hlavní nabídky uprostřed obrazovky. Kliknete na přidat událost. Doplníte název a vyberete titulní fotografii. Odkaz (slug) se vyplní automaticky na základě názvu události....

Tvorba a správa článků

Tvorba a správa článkůPřihlaste se do administrace vašeho zpravodajského portálu a v levé nabídce vyberte ČLÁNKY a PŘIDAT ČLÁNEK. Další možností je tlačítko nad přehledem. Vyplníte všechna požadovaná políčka. Titulek by měl být poutavý a lákat k přečtení článku. Totéž...

Bannerová reklama od Seznam.cz

Bannerová reklama od Seznam.czVydělávejte na automatických bannerových reklamách od Seznam Partner. - v případě, že nejsou bannerové plochy obsazené inzercí od lokálních podnikatelů, zobrazí se automatické bannerové reklamy od Seznam Partner - měsíční příjem při...

Bannerová reklama od Google AdSense

Bannerová reklama od Google AdSenseVydělávejte na automatických bannerových reklamách od Google AdSense. - v případě, že nejsou bannerové plochy obsazené inzercí od lokálních podnikatelů, zobrazí se automatické bannerové reklamy od Google AdSense - měsíční příjem při...

Bannerová reklama od inzerentů

Bannerová reklama od inzerentůZpeněžte volné bannerové pozice. - firmy mohou v administraci vybrat požadovanou bannerovou pozici, termín kampaně, nahrát grafické podklady a za zveřejnění zaplatit online přes platební bránu - fakturace a spuštění bannerové propagace...

Partnerství portálu

Partnerství portáluSpolupracujte s klienty dlouhodobě, nabídněte jim partnerství portálu. - firmy si mohou také zakoupit Partnerství zpravodajského portálu, díky kterému získají umístění svého loga téměř na každé podstránce portálu a možnost zveřejňovat komerční...

Komerční články a další obsah

Komerční články a další obsahVydělávejte na jednorázovém zveřejnění komerčního článku - firmy si mohou v e-shopu reklam zakoupit zveřejnění komerčního článku, události nebo prodejní akce  - obsah tvoří firmy samy a po zaplacení se automaticky zveřejní - platba probíhá...

Získání placené návštěvnosti

Získání placené návštěvnostiPokud chcete navýšit návštěvnost portálu, můžete využít placenou reklamu v reklamních systémech Google Ads, Facebook Ads nebo Sklik. V Google Ads i Sklik můžete využít jak reklamu ve vyhledávání, tak v obsahové síti - bannerovou reklamu....

Budování povědomí na sociálních sítích

Budování povědomí na sociálních sítíchMáte založené firemní profily na sociálních sítích? Pokud ano, pravidelně sdílejte články a fotografie. Označte v příspěvcích stránky a osoby, kterých se obsah týká. Přispívejte pravidelně, své články sdílejte i do lokálních...

Tvorba nekomerčního obsahu

Tvorba nekomerčního obsahu Jak psát nekomerční články najdete v článcích Jak psát články příp. Kde získat podklady pro témata článků.

Výběr fotografií článků

Výběr fotografií k článkuFotografie mohou zvýšit čtivost a atraktivitu článku, proto je dobré si dát s jejich výběrem práci. Úvodní obrázek by měl odpovídat tématu článku. V případě místního zpravodajství stojí za to pořídit fotografie přímo z akcí, o kterých píšete....

Psaní redakčních článků

Psaní redakčních článkůPři psaní článků je důležité psát jasně a efektivně a zároveň takovým způsobem, který čtenáře zaujme.  - Článek začněte silným poutavým úvodem, čtenáře upoutá a zároveň podá informace, jaké informace získají. - V hlavní části prezentujte...

Získání organické návštěvnosti

Získání organické návštěvnostiZískání organické návštěvnosti na zpravodajském portálu je pro jeho úspěch a dosažení většího dosahu klíčové. Existuje několik strategií a postupů, které můžete využít. Zde je několik tipů, které by vám mohly pomoci: 1. Vytvářejte...

Témata článků

Témata článkůBez kvalitního, aktuálního a zajímavého obsahu to nepůjde. Přinášíme několik tipů, jak získat aktuální informace. Hledejte na internetu. Internet je bohatým zdrojem informací. Použijte např. vyhledávač Google, kde si můžete vyfiltrovat články dle data...

Jak používat Google Alerts?

Jak používat Google Alerts?Otevřete si internetový prohlížeč https://www.google.com/alerts a zadejte klíčová slova nebo témata, která vás zajímají. Kliknete na zobrazit možnosti a vyberete si jak často, odkud, v jakém jazyce, z jaké oblasti a kolik obsahu chcete...

Publikace komerčního obsahu

Publikace komerčního obsahuPsaní komerčních článků vyžaduje specifický přístup, který má za cíl propagovat nebo prodat produkt, službu nebo značku. Zde je několik tipů, jak psát efektivní komerční článek: Před psaním si důkladně prostudujte svoji cílovou skupinu....

Oslovování inzerentů

Oslovování inzerentůPro vytipování vhodných inzerentů doporučujeme projít si online archiv inzerentů v městském zpravodaji. Zjistit, jaké firmy ve vašem městě a okolí inzerují na výlepových plochách, budovách, billboardech, příp. jiných reklamních plochách.  Pro...

Nastavení a spuštění zpravodajského portálu

Nastavení a spuštění zpravodajského portáluPro spuštění zpravodajského portálu potřebujete založit subjekt, pod jehož hlavičkou budete portál provozovat, název portálu, doménu a logo.  Výběrem vhodného subjektu provozujícího zpravodajský portál lze ušetřit na...

Získávání návštěvnosti

Získávání návštěvnostiZískání návštěvnosti na zpravodajském portálu je pro jeho úspěch a dosažení většího dosahu klíčové. Existuje několik strategií a postupů, které můžete využít. Zde je několik tipů, které by vám mohly pomoci: 1. Vytvářejte kvalitní, zajímavý a...

Výběr téma ve zpravodajství, domény, loga

Výběr téma ve zpravodajství, domény, logaPokud se rozhodnete podnikat v lokálním zpravodajství, je dobré vymyslet výstižný a snadno zapamatovatelný název a bez prodlení zakoupit doménu. Jakmile máte název portálu, je na řadě tvorba loga. Můžete se obrátit na...

Tvorba obsahu

Tvorba obsahuPokud se rozhodnete články psát sami máme pro vás tipy, jak psát články a kde získat podklady pro témata. Platforma INFIO nabízí také možnost využít nástroj pro automatické přebírání články z webů institucí ve vašem městě a okolí, od kterých jste získali...

Podnikání ve zpravodajství

Podnikání ve zpravodajstvíProvozování informačního portálu dokáže vygenerovat zajímavé příjmy a to nejen z publikování reklamních článků, událostí a aktivit, ale také z inzerce a v neposlední řadě z automatických reklam ze Seznam.cz a Google.

Je využívání systému INFIO bez závazků?

Je využívání systému INFIO bez závazků?Při pronájmu zpravodajské platformy INFIO se nezavazujete na nutnou dobu spolupráce. Není-li v rámci objednávky sjednáno jinak, je smlouva uzavřena na dobu neurčitou. Je-li smlouva uzavřena na dobu neurčitou, je možné ji...

Je možné si prohlédnout demo?

Je možné si prohlédnout demo?Ano, zpravodajský portál si můžete prohlédnout na doméně ww.ihlinsko.cz: odkaz pro přihlášení do uživatelské administrace: www.ihlinsko.cz/prihlaseni přihlašovací údaje - email: demo@demo.cz, heslo: Demodemo po přihlášení je možné se...

Jak psát články?

Jak psát články?Vyberte si téma, které vaše čtenáře zaujme. Než začnete psát, vytvořte si strukturu článku - co chcete dát do úvodu, hlavní body článku a závěr. Vyhledejte si relevantní zdroje, statistiky, fakta a ujistěte se, že informace, které chcete použít jsou...

Kolik stojí provoz informačního portálu?

Kolik stojí provoz informačního portálu?Cena za měsíční pronájem zpravodajské platformy je 4990 Kč. Co vše cena zahrnuje najdete v ceníku. Cena za nastavení zpravodajského portálu je jednorázově 15.000 Kč bez DPH. Cena je včetně nastavení platební brány Stripe,...

Kde zdarma získat fotografie k článkům?

Kde zdarma získat fotografie k článkům?Pokud nemáte vlastní fotografie, můžete využít obrázky indexované v Google vyhledávání s filtrem neomezené licence Využít lze také free fotobanky   https://pixabay.com/cs/ https://unsplash.com/ https://pikwizard.com/...

Jak vydělávat na zpravodajském portálu?

Jak vydělávat na zpravodajském portálu?Jednorázové zveřejnění komerčního článku - firmy si mohou v e-shopu reklam zakoupit zveřejnění komerčního článku, události nebo prodejní akce  - obsah tvoří firmy sami a po zaplacení se automaticky zveřejní - platba probíhá...

Jak fungují zpravodajské a informační portály?

Jak fungují zpravodajské a informační portály?Zpravodajské a informační portály jsou online platformy, které shromažďují, zpracovávají a poskytují zpravodajství a informace veřejnosti. Tyto portály hrají důležitou roli při šíření aktuálních událostí, politických...

Probíhá na Infiu další vývoj?

Probíhá na Infiu další vývoj?Reagujeme na podněty našich klientů a snažíme se jim vycházet vstříc. Sami máme spoustu nápadů, jak redakční systém a jeho fungování vylepšovat a zdokonalovat. Proto na vývoji neustále pracujeme a posouváme celý systém...

Na jak dlouho se pronájem uzavírá?

Na jak dlouho se pronájem uzavírá?Není-li v rámci objednávky sjednáno jinak, je smlouva uzavřena na dobu neurčitou. Je-li smlouva uzavřena na dobu neurčitou, je možné ji vypovědět. Smlouva pak skončí uplynutím měsíce, ve kterém byla výpověď doručena druhé smluvní...