Tvorba a správa prodejních akcí
Přihlaste se do administrace vašeho zpravodajského portálu a v levé nabídce vyberte SLEVY A AKCE a VYTVOŘIT AKCI. Stejnou možnost nabízí i menu uprostřed obrazovky. Stačí kliknout na PŘIDAT AKCI.
Vyplníte název akce nahrajete titulní fotografii.
Odkaz se vytvoří sám na základě názvu akce. Odkaz můžete upravit i ručně. Tuto možnost využíváme ve chvíli, kdy je již zveřejněný na sociálních sítích nebo kdekoli sdílený a potřebujete změnit nadpis. Ve chvíli, kdy změníte titulek, změní se automaticky i slug a odkazy by přestaly fungovat. Zkopírujete si tedy nejprve ten původní a po upravení nadpisu ho vložíte zpět.
Nastavte prodejce, ten musí mít vytvořený na webu firemní profil.
V dalším kroku vyberete kategorii. Nabídka se rozbalí po kliknutí. Kategorie můžete upravovat a vytvářet v záložce Správa kategorií.
Do popisu vložíte text k akci. Pokud ho kopírujete, doporučujeme nejprve vložit do souboru txt nebo do příkazního řádku, tím odtraníte formátování.
V části galerie můžete přidat obrázky k akci. Je zde i kolonka pro místo uplatnění a možnost vložit přílohu ve formě letáku.
Následují kolonky s podrobnostmi k akci a poslední, kde vyberete status.
Publikováno – pokud chcete ihned zveřejnit
Koncept – pokud nechcete, aby akci viděl kdokoli mimo administraci
Čeká – pokud nechcete akci zveřejnit, ale rádi byste zaslali funkční odkaz k někomu ke kontrole
Akce dále můžeme prohlížet, editovat nebo smazat po prokliku na Přehled akcí a slev.
V sekci Správa kategorií můžeme vytvářet nové kategorie, spravovat stávající, příp. kategorie vymazat.